Antrasis „Crypto: The Game“ (CTG) sezonas buvo išparduotas per 13 minučių. Tūkstančiai gerbėjų kovojo dėl vienos iš 800 geidžiamų vietų išgyvenimo žaidime, pastatytame ant Bazė blockchain. Atsižvelgiant į šį populiarumą tarp kriptovaliutų pagrindinės bendruomenės ir didėjantį pašalinių asmenų susidomėjimą, decentralizuoti mainai Uniswap Labs šiandien paskelbė, kad įsigijo žaidimą.
„Matėme, kaip CTG sukelia daug įspūdžių, o „Uniswap“ yra orientuotas į tai, kad grandinėje vykstančios patirtys būtų žmogiškesnės ir linksmesnės“, – sakė „Uniswap Labs“ vyriausioji operacijų vadovė Mary-Catherine Lader. Fortūna. Pirkimo suma neskelbiama, bet yra grynųjų pinigų, žetonų ir nuosavybės mišinys.
Įsigijus, įkūrėjai Dylanas Abruscato, Tyleris Cagle'as ir Bryanas Lee prisijungs prie Uniswap. Šiuo metu įmonės kartu kuria trečiąjį sezoną, taip pat ieško naujų interaktyvių vartotojų kriptovaliutų naudojimo būdų. Tačiau žaidimas netaps tiesiog „Uniswap“ piniginės ar mainų reklama, bendrovės paaiškino skambučio metu.
„Dabar turime visas „Uniswap Labs“ pajėgas, manome, kad tai padės mums padaryti trečiąjį sezoną geriausiu“, – sakė žaidimo įkūrėjas Dylanas Abruscato. Fortūna. Abruscato pramogų karjera apima ne tik kriptovaliutą, nes jo ankstesni koncertai apėmė darbą kaip prodiuseris Šeštadienio vakaras gyvai ir kuriant kažkada virusinį mobilųjį žaidimą HQ smulkmenos.
CTG įkvėpimo sėmėsi iš TV laidų, kurios mėgsta varžovus supriešinti Išgyvenęs ir Kalmarų žaidimas. Per pirmuosius du CTG sezonus dalyviai pirko su 0,1 ETH (apie 367 USD), prisijungė prie aštuonių genčių po 10, dalyvavo kasdieniuose iššūkiuose ir balsavo vienas už kitą per 10 dienų, kol vienas asmuo laimėjo visą banką. Japonijoje gyvenantis žaidėjas pirmąjį sezoną laimėjo daugiau nei 150 000 USD prizinį puodą, o prizinis fondas iki antrojo sezono išaugo iki maždaug 250 000 USD.
„Uniswap Labs“ rėmė iššūkį antrojo sezono metu, prisijungdama prie tokių kaip „Adidas“, kuri kiekvienam žaidėjui sukūrė firminius sportinius kostiumus nepakeičiamų žetonų pavidalu, ir kriptovaliutų firmos „Wormhole“ bei kitų partnerių. Rėmimas leido Uniswap „pažvelgti į užkulisius, kaip tai padaryti [CTG] nulaužė šį kodą, kad pritrauktų naujus vartotojus į kriptovaliutą“, – sakė Laderis.
Skaitmeniniai sportiniai kostiumai Adidas x CTG s2
Laukiame 3 sezono 🔴 pic.twitter.com/PXbe0f07zQ
— Daybreak (@madebydaybreak) 2024 m. gegužės 15 d
Po pasirodymo sausio pabaigoje, o netrukus po antrojo sezono balandį, žaidimas įgijo kultinį kriptovaliutų statusą, o spekuliantai stebėjo iš šalies per X, Farkasterisir net tinklalaidę, kurią sukūrė Web3 ir kultūros žiniasklaida Boys' Club. „Mano 68 metų uošvė, išklausiusi podcast'o epizodą, man paskambino ir paklausė, ar galvoju, ar Tedas neketins atpirkti ir žaisti anonimiškai po to, kai buvo išbalsuotas“, – sakė Abruscato.
Abruscato fandomą apibūdino kaip kriptovaliutų „Twitter“ entuziastų, rizikos kapitalistų, įkūrėjų ir žymių kriptovaliutų įtakingų asmenų, tokių kaip 3LAU, Packy McCormick, mišinį. Jesse Pollakir Nuobodžiaujantis Elonas. Tačiau dar svarbiau yra tai, kad apie 10–15 % yra „normos“, kitaip tariant, tie, kurie niekada anksčiau nebuvo užsiėmę kriptovaliuta, o tai rodo, kad žaidimas gali būti galimybė įtraukti naujus vartotojus į decentralizuotą finansavimą.
Nors CTG negali apskaičiuoti tikslaus žiūrovų, kurie stebėjo rungtynes praėjusį sezoną, skaičiaus, Abruscato teigia, kad per 10 dienų svetainėje buvo 50 000 unikalių lankytojų. „Jis įtrauktas į šį 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę veikiančią kriptovaliutų realybės šou, kuriame yra piktadarių lankų, dramos ir gerbėjų mėgstamiausių, ir tai savotiškai tapo tokiu reginiu kriptovaliutų bendruomenėje“, – sakė Abruscato.