Siekdamas išspręsti vėluojančių į darbą darbuotojų problemą, Indijos vyriausybės Personalo ir mokymo departamentas (DoPT) nurodė visiems darbuotojams, įskaitant vyresniuosius pareigūnus, atvykti į biurą ne vėliau kaip 9.15 val. ir pažymėti. jų lankomumą naudojant biometrinę sistemą.
Ataskaitoje rašoma, kad darbuotojai buvo informuoti, kad laiku neatvykę į darbą jie praras pusę dienos atsitiktinių atostogų. Biometrinės lankomumo sistemos naudojimas buvo pabrėžtas, o ne tradicinė registrais pagrįsta sistema.
Taip pat aplinkraštyje nurodoma, kad jei darbuotojas konkrečią dieną negali atvykti į biurą, jis turi iš anksto informuoti savo vadovus ir kreiptis dėl atsitiktinių atostogų.
DoPT nurodė vyresniesiems pareigūnams stebėti atitinkamų skyrių darbuotojų lankomumą ir punktualumą. Nors centrinės valdžios įstaigos dirba nuo 9 iki 17.30 val., plačiai žinoma, kad darbuotojai dažnai atvyksta vėlai ir išeina anksti, net ir su visuomene susijusiuose departamentuose, o tai sukelia nepatogumų.
Vyriausybės pareigūnai, ypač aukšto rango pareigūnai, tvirtina, kad jie dažnai dirba ne pagal paskirtas darbo valandas. Jie teigia, kad dėl biuro failų prieinamumo elektroninėmis priemonėmis jie dažnai dirba namuose, įskaitant šventes ir savaitgalius.
2014 m., netrukus po to, kai pradėjo eiti pareigas, Modi vyriausybė įdiegė biometrinę lankomumo sistemą su Aadhaar, kad būtų užtikrintas biuro darbo laikas. Ši sistema buvo laikinai pristabdyta per Covid protrūkį, bet vėliau buvo atnaujinta 2022 m. vasario mėn.
Naujausiame aplinkraštyje įspėjama apie galimus veiksmus prieš vyriausybės pareigūnus, kurie paprastai atvyksta vėlai arba išvyksta anksti. Tikimasi, kad ši priemonė padidins vyriausybės veiklos efektyvumą.